ons

beleid

Het is onze missie om iedereen die kan werken, duurzaam te laten participeren.
Daarom verzorgen wij onderscheidende dienstverlening op de gebieden preventie, verzuim en arbeidsmobiliteit.
Hiermee zullen we de inzetbaarheid van medewerkers van onze klanten duurzaam bevorderen.

Service Profit Chain

De manier waarop we vanuit De Bedrijfspoli werken is gebaseerd op de Service Profit Chain, waarbij wij laten blijken overtuigd te zijn van het feit dat tevreden medewerkers leiden tot tevreden klanten en deze op haar beurt weer zorgen voor tevreden aandeelhouders.

Ons beleid

Service Profit Chain

De manier waarop we vanuit De Bedrijfspoli werken is gebaseerd op de Service Profit Chain, waarbij wij laten blijken overtuigd te zijn van het feit dat tevreden medewerkers leiden tot tevreden klanten en deze op haar beurt weer zorgen voor tevreden aandeelhouders.

Door bewust de maatschappij als vierde stakeholder toe te voegen brengen wij alle belangen, naar ons idee, geheel in balans. Bewust meten en sturen op de vier elementen van de Sustainable Service Profit Chain geeft ons houvast en focus. Concreet hanteren wij een serie Kritische Prestatie Indicatoren om de voortgang op alle vier deelgebieden te kunnen volgen.

Ons aansturingsmodel

Evenwicht tussen de 4 stakeholders:

  • Medewerkers
  • Klanten
  • Maatschappij
  • Aandeelhouders
Ons privacybeleid
Het is standaard beleid om te voldoen aan de AVG normen. Dit betekent niet dat er geen verbeteringen mogelijk zijn. Het continu verbeteren van ons huidige beleid nemen wij serieus. Vanuit het Shared Service Center creëren wij generieke processen op het gebied van privacy. Daarin zijn de beleidsstukken en procedures voor iedere werkmaatschappij gelijk voor zover dat mogelijk is. Een belangrijk onderdeel daarvan is onze Procedure Datalekken en het aanstellen van een Functionaris Gegevensbescherming (FG).
Bij iedere onbevoegde kennisname van een (potentieel) datalek dient een medewerker dat bij de Kwaliteitsmanager of direct leidinggevende te melden. Door hen, samen met de FG, wordt de inschatting gemaakt of wij dit enkel intern registreren en actie te ondernemen, of dat wij dit eventueel moeten melden bij de toezichthoudende autoriteit, de Autoriteit Persoonsgegevens.

ISO2handle is daarbij een applicatie die wij sinds 2020 gebruiken. Deze applicatie helpt ons bij het monitoren en rapporteren op groepsniveau van Privacy- en Kwaliteitsaangelegenheden.

Ons kwaliteitsbeleid
Binnen De Bedrijfspoli werken we conform de internationale kwaliteitseisen om zo een hoogwaardige dienstverlening te kunnen bieden aan onze klanten. De Bedrijfspoli is ISO 9001 en ISO 27001 gecertificeerd. Daarnaast bezitten we het Certificatieschema Arbodiensten. Binnen De Bedrijfspoli is er een centraal kwaliteit en informatiebeveiligingsmanagementsysteem ingericht met als doel continu verbeteren, standaardisatie en efficiëntie, voldoen aan de relevante wet- en regelgeving en voldoen aan de behoefte van klanten en andere belanghebbende. Zo zijn er binnen De Bedrijfspoli diverse technische en organisatorische maatregelen genomen om te zorgen dat de vertrouwelijkheid, integriteit en beschikbaarheid van informatie wordt beschermd. Om kwaliteit en informatiebeveiliging te waarborgen wordt er nauw samengewerkt met de werkmaatschappijen. Hierbij wordt gebruik gemaakt van een ondersteunende applicatie waarin procesbeschrijvingen, procedures, beleidsstukken, registraties, rapportages en maatregelen staan opgenomen.

Contact

Wij zijn je graag van dienst. Vul je gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Je kan ook direct bellen naar: 024-371 77 99 of stuur een e-mail naar servicebureau@debedrijfspoli.nl

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.