Mailportal2022-01-28T19:32:07+02:00

Mailportal

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen over onze Mailportal.

Heeft u nog andere vragen, neem dan contact met ons op.

Informatie voor de Medewerker
Informatie voor HR/Leidingevende

FAQ / Veelgestelde vragen

Medewerker

Mijn token werkt niet2022-02-02T16:49:29+02:00

Controleer of u bij het kopiëren/plakken een spatie hebt mee gekopieerd, neem desnoods de token handmatig over.

Ik krijg iedere keer een nieuwe token binnen2022-02-02T17:00:29+02:00

U haalt het document op vanuit de eerste ‘Veilig bericht’ notificatie. Wanneer het bericht ontsleuteld is, adviseren wij u om het document direct te downloaden naar uw apparaat.

Troubleshooting2022-02-08T16:30:04+02:00

Het eerste bericht dat u van ons in uw mailbox ontvangt is de Veilig Bericht notificatie.

Klik in dit bericht op ‘Bericht openen’ of de link .

Er opent in uw browser (Wij adviseren Google Chrome) een nieuw venster met de vraag om een token in te vullen.

Deze token ontvangt u in uw mailbox waarop u ook de Veilig Bericht notificatie hebt ontvangen.

Vul deze token in op de openstaande webpagina, let op, klik niet nogmaals op bericht openen van het notificatie mailbericht, hierdoor zult u een nieuwe token ontvangen, die de vorige token vervangt. Ga terug naar de webpagina in uw browser om de token in te vullen.

Het bericht is ontsleuteld, u kunt vervolgens het document downloaden door op het PDF icoon te drukken/naam van het document.

Het document wordt automatisch in uw download map geplaatst die u heeft ingesteld in uw browser.

 

Mobiel

Het eerste bericht dat u van ons in uw mailbox ontvangt is de Veilig Bericht notificatie.

Klik in dit bericht op ‘Bericht openen’ of de link .

Er opent in uw browser (Wij adviseren Google Chrome) een nieuw venster met de vraag om een token in te vullen.

Deze token ontvangt u in uw mailbox waarop u ook de Veilig Bericht notificatie hebt ontvangen.

Vul deze token in op de openstaande webpagina, let op, klik niet nogmaals op bericht openen van het eerste notificatie mailbericht, hierdoor zult u een nieuwe token ontvangen, die de vorige token vervangt. Ga terug naar de webpagina in uw browser om de token in te vullen.

 

 

Ik werk met Android en ik open het bericht in Outlook en kan de token niet ophalen.2022-03-28T12:31:16+02:00

Ga naar de Gmail app > instellingen > algemene instellingen > Weblinks openen in Gmail.

Schakel deze optie uit dan openen de mailapps de links in de standaard browser en kun je terug naar de mail app zonder de Veilig Mailen pagina te moeten sluiten.

Ik heb de ontvangen mail per ongeluk verwijderd, wat nu?2021-12-29T13:23:28+02:00

Stuur een mail naar secr.nijmegen@debedrijfspoli.nl met het verzoek de mail nogmaals aan u toe te zenden.

Ik wil graag documenten voortaan per beveiligde mail ontvangen i.p.v. post2021-12-29T13:26:01+02:00

Neem contact met ons op via 024-3717799 en geef uw privé e-mailadres door. (i.v.m. privacy geen zakelijke mailadressen).

Leidinggevende

Mijn token werkt niet2022-02-02T16:49:29+02:00

Controleer of u bij het kopiëren/plakken een spatie hebt mee gekopieerd, neem desnoods de token handmatig over.

Ik krijg iedere keer een nieuwe token binnen2022-02-02T17:00:29+02:00

U haalt het document op vanuit de eerste ‘Veilig bericht’ notificatie. Wanneer het bericht ontsleuteld is, adviseren wij u om het document direct te downloaden naar uw apparaat.

Troubleshooting2022-02-08T16:30:04+02:00

Het eerste bericht dat u van ons in uw mailbox ontvangt is de Veilig Bericht notificatie.

Klik in dit bericht op ‘Bericht openen’ of de link .

Er opent in uw browser (Wij adviseren Google Chrome) een nieuw venster met de vraag om een token in te vullen.

Deze token ontvangt u in uw mailbox waarop u ook de Veilig Bericht notificatie hebt ontvangen.

Vul deze token in op de openstaande webpagina, let op, klik niet nogmaals op bericht openen van het notificatie mailbericht, hierdoor zult u een nieuwe token ontvangen, die de vorige token vervangt. Ga terug naar de webpagina in uw browser om de token in te vullen.

Het bericht is ontsleuteld, u kunt vervolgens het document downloaden door op het PDF icoon te drukken/naam van het document.

Het document wordt automatisch in uw download map geplaatst die u heeft ingesteld in uw browser.

 

Mobiel

Het eerste bericht dat u van ons in uw mailbox ontvangt is de Veilig Bericht notificatie.

Klik in dit bericht op ‘Bericht openen’ of de link .

Er opent in uw browser (Wij adviseren Google Chrome) een nieuw venster met de vraag om een token in te vullen.

Deze token ontvangt u in uw mailbox waarop u ook de Veilig Bericht notificatie hebt ontvangen.

Vul deze token in op de openstaande webpagina, let op, klik niet nogmaals op bericht openen van het eerste notificatie mailbericht, hierdoor zult u een nieuwe token ontvangen, die de vorige token vervangt. Ga terug naar de webpagina in uw browser om de token in te vullen.

 

 

Ik werk met Android en ik open het bericht in Outlook en kan de token niet ophalen.2022-03-28T12:31:16+02:00

Ga naar de Gmail app > instellingen > algemene instellingen > Weblinks openen in Gmail.

Schakel deze optie uit dan openen de mailapps de links in de standaard browser en kun je terug naar de mail app zonder de Veilig Mailen pagina te moeten sluiten.

Ik heb de ontvangen mail per ongeluk verwijderd, wat nu?2021-12-29T13:23:28+02:00

Stuur een mail naar secr.nijmegen@debedrijfspoli.nl met het verzoek de mail nogmaals aan u toe te zenden.

Ga naar de bovenkant