Klachtenprocedure

De Bedrijfspoli streeft ernaar om u zo snel en goed mogelijk van dienst te zijn. Indien onze dienstverlening niet naar wens verloopt, dan horen wij dit graag. Een klacht kan betrekking hebben op onze dienstverlening (keuringen, spreekuren, adviesdiensten), maar ook op bijv. onze werkwijze. Samen met u zoeken wij naar een oplossing.

Werkwijze

Klachten kunt u op verschillende manieren aan ons kenbaar maken:

Via onze website:

Middels het  ‘klachtenformulier’ dat op onze website staat. Deze ingevulde formulieren komen automatisch terecht in de inbox van het e-mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., waar het MT inzage in heeft.

Telefonisch:

Door te bellen met ons algemeen nummer: tel. 024-3717799. Het secretariaat zal dan het klachtenformulier telefonisch met u doornemen en dit intern doorsturen aan de Kwaliteitsmanager.

Schriftelijk:

Door schriftelijk uw klacht te adresseren aan De Bedrijfspoli - Hoofdkantoor, Kerkenbos 10-75B, 6546BB Nijmegen. T.a.v. De Kwaliteitsmanager.

Ontvangstbevestiging

Binnen 3 werkdagen nadat wij uw klacht hebben ontvangen, sturen wij u een schriftelijke ontvangstbevestiging.

Klachtafhandeling

De verantwoordelijke persoon (doorgaans MT lid) zal binnen 7 werkdagen contact met u opnemen” om de klacht telefonisch te bespreken of u uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek. Na afloop ontvangt u te allen tijde een schriftelijke bevestiging van de besproken klacht en de gemaakte afspraken. De Bedrijfspoli streeft er naar uw klacht binnen 30 werkdagen af te handelen.