Hoe vraag ik een spreekuur/keuring/etc. aan?

Spoedspreekuur Als het een “spoedspreekuur" betreft kunt u het beste telefonisch contact opnemen met ons secretariaat via 024-3717799. U kunt dit ook mailen aan secr.nijmegen@debedrijfspoli.nl Gewone spreekuren “Gewone” spreekuren en keuringen et cetera kunt u, als u hiervoor de rechten heeft, ook aanvragen via de Zorgportal. Open het dossier van uw medewerker door op de naam te klikken. Klik dan in de linkerkolom op Activiteiten. Hierna kunt u rechtsboven kiezen voor Toevoegen. Als u hier op klikt, kunt u een

Hoe genereer ik een verzuimoverzicht?

Als u inlogt in onze Zorgportal ziet u Managementrapportages. U kunt hier kiezen voor Verzuimoverzicht. Hier kunt u de gegevens per werkgever uitdraaien. U kiest over welke periode u de gegevens wil uitdraaien. U kunt aan- en uitvinken wat u wel en niet wil zien in de rapportage. Dan kiest u voor Overzicht tonen. Hierna kunt u het document openen en/of opslaan en uitdraaien. Verzuimpercentages U klikt onder Managementrapportages op Verzuimstatistieken. Selecteer de periode en hoe u het overzicht wil.

Hoe wijzig ik een reeds ingevoerde verzuimmelding?

U klikt op de naam van de betreffende medewerker om het dossier te openen. Hierna gaat u in de linkerkolom naar Verzuim. U ziet links Actie. Klik met uw muis op wijzigen-icoontje (het potloodje) U past de datum aan en klikt dan rechtsboven op OK.

Hoe voer ik de melding arbeidsongeschikt ten gevolge van de zwangerschap/zwangerschapsverlof in bij mijn medewerker?

Klik bij ziekmelden in de linkerkolom op ziekmelden (het EHBO-koffertje). Voer de juiste gegevens in. Als uw medewerker arbeidsongeschikt is met zwangerschapsklachten, klikt u op Toon uitgebreide kenmerken. Klik op ziek ten gevolge de zwangerschap en/of bevalling bij vangnet. Daarna op OK. Is uw medewerker met zwangerschapsverlof; sluit dan eerst, indien nodig, de ziekmelding af door haar hersteld te melden op de dag van de ingang van het verlof. Meld haar daarna dan opnieuw arbeidsongeschikt, maar kies dan bij Toon

Hoe voeg ik een plan van aanpak toe?

Ga naar het dossier van de medewerker. Klik dan op Activiteiten. Voor de verrichting 14. WG – WIA Plan van aanpak staat bij Actie een word-icoontje. Klik op het Document WG/UWV-Formulier WIA Plan van Aanpak. Hierna kunt u het document invullen. Klik rechtsonder op OK. Let op! Het is niet mogelijk om na het opslaan van de rapportage nog wijzigingen hierin aan te brengen

Hoe importeer ik een document?

Sla het te importeren document op. Hierna klikt u bij Personen of in Mijn Dashboard op de naam van de medewerker waar het document geïmporteerd dient te worden. Nu zit u in het dossier van de medewerker. Ga naar Documenten en klik rechtsboven op toevoegen. Klik daarna op uw Eigen Document en klik dan op bladeren. Zoek het juiste document erbij, klik daarop en dan op openen. Hierna klikt u op Uploaden. Klik vervolgens rechtsboven bij het pijltje op Een

Ga naar de bovenkant