preventiemedewerker

 

Unieke cursus voor Preventiemedewerker met bedrijfsbezoek:

Donderdag 28 maart 2019 (vol)

Donderdag 18 april 2019 (nog enkele plaatsen beschikbaar)

Tijdstip: 9:00 tot 17:00 uur
Locatie: De Bedrijfspoli, Kerkenbos 10-75 B te Nijmegen

Verstandig om dit te regelen!

De Bedrijfspoli heeft in samenwerking met BWGNadvies en Veiligheid@Work een unieke cursus voor de Preventiemedewerker ontwikkeld.

Actuele kennis weer op peil!

De preventiemedewerker zal in een kleine groep volgens de nieuwste inzichten worden getraind.

Er wordt veel aandacht besteed aan de praktische ontwikkeling van de rol van de preventiemedewerker in uw bedrijf.

We geven veel handvatten om na de cursus direct aan de slag te kunnen gaan.

Een trainer bezoekt het bedrijf!

De checklist ‘Preventiemedewerker aan het werk’ wordt geïntroduceerd, een praktisch hulpmiddel.

Terug op het werk start de preventiemedewerker met het doorlopen van deze checklist.

Er wordt door één van de trainers een bedrijfsbezoek van twee uur gepland waardoor de preventiemedewerker alle gelegenheid krijgt vragen te stellen, situaties voor te leggen en de checklist door te nemen tijdens een rondgang door uw bedrijf.

Elk bedrijf verdient een Preventiemedewerker!

Signaleren van de belangrijkste risico’s rond veiligheid, gezondheid en welzijn.

Ondersteuning bieden bij de Risico Inventarisatie & Evaluatie (RI&E) en het plan van aanpak.

Adviseren en instrueren van management, OR en medewerkers.

Samenwerken met de arbodienst/bedrijfsarts.

Geïnteresseerd?

Meld dan de (beoogde) preventiemedewerker aan via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

  • Kosten € 695,- per deelnemer, excl. BTW
  • Meerdere cursisten van één bedrijf? Neem dan contact op met ons projectbureau voor een maatwerkprijs.
  • Wij zorgen voor koffie, thee én lunch.
  • De cursist ontvangt na afloop een certificaat van deelname

pdf Bijlage

Op deze cursus zijn de Algemene Voorwaarden van De Bedrijfspoli van toepassing.