Beschik jij over sterke gespreks- en adviesvaardigheden en werk je graag samen met andere professionals? Heb jij ervaring in de Arbowereld? Kom dan bij ons werken als Arbeidsdeskundige!

Zo ziet jouw dag er bij ons uit als Arbeidsdeskundige

Als Arbeidsdeskundige zorg je voor begeleiding en beoordeling van werknemers en opdrachtgevers. Via uitgebalanceerde advisering, begeleiding en beoordeling zoek je nieuw evenwicht tussen belasting en belastbaarheid, inkomensverlies en schadelastbeperking, beloning en voorwaarden. Daarmee ben jij de sleutelspeler bij ziekte, ongeval en gebrek. Je werkt vanuit een integrale visie op de mens, zijn werk en zijn inkomen en hebt daarbij een praktische aanpak. Deze overlegt en werkt hiervoor nauw samen met de (Bedrijfs)arts en indien van toepassing Adviseur Inzetbaarheid.

Je hebt een brede functie, jij:

  • Voert de zes kerntaken zoals beschreven in de Beroeps Competentie Dossier van NVVA uit: Acceptatie opdracht, analyseren en beoordelen, re-integreren, rapporteren, adviseren en onderhouden vakmanschap;
  • Vertaalt organisatiebeleid en doelstellingen naar afdelingsbeleid en producten;
  • Stelt beleidstukken op, op aanvraag voor opdrachtgevers;
  • Zorgt voor een relevant relatienetwerk;
  • Houdt kennis van de markt en (wettelijke) ontwikkelingen bij, zodat je deze kennis kunt vertalen in mogelijkheden en consequenties voor de organisatie en klanten;
  • Verzorgt trainingen en presentaties voor collega’s, leidinggevenden en werknemers omtrent alle AD onderwerpen en kennis wetgeving.

Naast bovengenoemde competenties beschik je over:

  • HBO+ werk- en denkniveau en afgeronde HBO opleiding tot Arbeidsdeskundige;
  • Geregistreerd in landelijke register voor Arbeidsdeskundigen;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring als Arbeidsdeskundige;
  • Specifieke kennis van meest voorkomende ziektebeelden, invloed ervan op functioneren en arbeidsmogelijkheden;
  • Beheersing van de Nederlandse taal, in woord en schrift, op niveau C1;
  • Goede beheersing van Windows(omgeving) en Office (Word, Excel, PowerPoint);
  • Rijbewijs B.

Organisatieprofiel

Bij De Bedrijfspoli ligt de focus voor tweehonderd procent op kracht in plaats van klacht. Wij zijn persoonlijk, kennen onze klanten goed, werken veel op locatie en stellen onze professionals centraal. Dit betekent voor jou dat jij kunt rekenen op korte communicatielijnen. We inspireren en motiveren elkaar. Wisselen kennis en ervaring uit. Bovendien sluiten we iedere week gezellig af in ons café op De Bedrijfspoli met de lekkerste bitterballen uit de airfryer.

Wat bieden wij?

  • Een dienstverband voor 32 - 40 uur per week;
  • Een (aanvankelijk) tijdelijk dienstverband van 7 maanden;
  • Korte lijnen met je collega’s en een fijne informele werkomgeving;
  • Hoge mate van zelfstandigheid en ruimte voor eigen initiatieven;
  • Goed salaris op basis van relevante werkervaring;
  • Pensioenverzekering, WIA-hiaat verzekering, laptop en telefoon;

Interesse?

Ben je geïnteresseerd in deze vacature? Stuur dan je motivatiebrief met CV inclusief een pasfoto naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Let op: door te reageren op deze vacature geeft u De Bedrijfspoli toestemming voor een internetonderzoek naar uw persoon in het kader van deze vacature. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.